PIT

PIT gimnazijoje veikė 2010-2013 metais pagal Projektą „Ugdymo karjerai infrastruktūros bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme sukūrimas ir plėtra”

Šiuo metu vietoje PIT gimnazijoje veikia Ugdymo karjerai kabinetas.

Profesinio informavimo taškas


PIT tikslas - nuosekliai ir kryptingai plėtoti profesinio informavimo, konsultavimo ir orientavimo krypčių mokykloje įvairovę, nuolat ieškoti naujų galimybių informacijos sklaidai, ugdyti mokinių gebėjimą konkuruoti ir sėkmingai įsitvirtinti darbo rinkoje. Sudaryti sąlygas mokyklos mokiniams susipažinti su jiems aktualia informacija profesinio orientavimo klausimais.
Uždaviniai:
1. Padėti mokiniams planuoti individualią karjerą (teikti informaciją apie studijų galimybes, informuoti apie darbo rinkos pasiūlą, paklausą bei darbo paiešką).
2. Teikti individualias konsultacijas mokiniams, mokinių tėvams.
3. Bendradarbiaujant su socialiniais partneriais, organizuoti renginius karjeros klausimais (organizuoti mokyklos mokinių susitikimus su mūsų mokyklą baigusiais mokiniais, įvairių profesijų atstovais, profesinių, aukštųjų mokyklų atstovais; darbdaviais, verslininkais, darbo biržos atstovais; organizuoti informacinius, metodinius renginius karjeros klausimais; rengti edukacinius, kultūrinius, socialinius projektus; koordinuoti išvykas į darbo ir profesinio ugdymo įstaigas).
4. Kaupti ir skleisti informaciją profesinio orientavimo klausimais (skelbti aktualią informaciją profesinio informavimo ir orientavimo klausimais mokyklos stenduose, mokytojų kambaryje, mokyklos internetinėje svetainėje mokykla.graziskiai.lt , tvarkyti profesiniam orientavimui skirtą vietą mokyklos bibliotekoje; teikti mokyklos bendruomenei informaciją apie darbo rinkos poreikius ir profesijų paklausą; organizuoti karjeros dienas mokykloje; vykdyti švietėjišką bei tiriamąją veiklą mokykloje: ją analizuoti; kaupti naujausią literatūrą, susijusią su mokinių karjera ir įsidarbinimu; kaupti įvairių Lietuvos aukštųjų, aukštesniųjų, profesinių mokyklų informacinius leidinius, profesijų aprašų aplankus, aktualią informaciją apie konkrečių profesijų poreikius darbo rinkoje).
5. Bendradarbiauti su kitais PIT, profesinėmis mokyklomis ir kitomis ugdymo arba darbo institucijomis; bendradarbiauti su mokyklos administracija, klasių vadovais, dalykų mokytojais, teikti jiems reikalingas konsultacijas.

Atsakinga už profesinį informavimą mokykloje – Žemaitienė Nina (mokytoja)
Atsakinga už mokinių, jų tėvų konsultavimą vidurinio ugdymo programos klausimais – Gurinskienė Ramutė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui.

INTERNETINIAI PROFESINIO INFORMAVIMO IR KONSULTAVIMO ŠALTINIAI >>
UŽSIĖMIMŲ TEMOS >>

PIT galerija >>

PIT naujienos >>

Profesinio informavimo dokumentai >>

Kinų patarlė:

„Mokslas yra besvoris. Brangenybė, kurią jūs visada lengvai nešiojate.“

Burke:

„Mokslas yra pigi tautų gynyba.“

B.F.Skineris:

„Išsimokslinimas yra tai, kas lieka užmiršus, ko išmokai.“

Haliburtonas:

„Universitetinis mokymas parodo žmogui, kaip mažai kiti žmonės žino.“

Elbertas Hubardas:

„Mokykla neturi būti pasirengimas gyvenimui. Mokykla turi būti gyvenimas.“

Džiovanis Rufinis:

„Mokytojas yra tarsi žvakė, kuri šviečia kitiems naudodama save.“

Henris Peteris:

„Mokytiems žmonėms lengva vadovauti, bet sunku versti, lengva valdyti, bet neįmanoma pavergti.“

Aristotelis:

„Aristotelis, paklaustas, kiek mokytas žmogus skiriasi nuo nemokyto, atsakė: “Tiek, kiek gyvas nuo negyvo”.“

Aristotelis:

„Bet ką daryti išmokstame tik darydami.“

Juvenalis:

„Visi nori būti mokyti, tik ne visi pasirengę mokėti mokslo kainą.“

Benjaminas Dizraelis:

„Daug mokytis, daug pamatyti ir daug iškentėti yra trys mokslo pagalvės.“

Francis Beikonas:

„Amatininkai kaltina mokslą, paprasti žmonės žavisi juo, o išmintingi - juo naudojasi.“

Derekas Bokas:

„Jei manote, kad mokslas brangus, pasirinkite nemokšiškumą.“

Harvardo universiteto rektorius Šarlis Eliotas:

„Harvardas tapo žinių sandėliu, nes pirmakursiai tiek daug atsineša, o diplomantai tiek mažai pasiima.“

Džonas Cierdis:

„Universitetas yra tai, kuo tampa aukštoji mokykla, kai dėstytojai nustoja domėtis studentais.“

Edis Brickelas:

„Filosofija yra pasivaikščiojimas slidžia uola. “

Leonardas da Vinčis:

„Gamta niekada nelaužo savo įstatymų.“

Napoleonas Bonapartas:

„Vaizduotė valdo pasaulį.“

Albertas Einšteinas:

„Vaizduotė svarbesnė už žinias.“

Džozefas Jubertas:

„Kas turi vaizduotę be mokslo, turi sparnus, bet neturi kojų.“

D. Adisonas:

„Žinios – tai vienintelis dalykas, kuris išaukština vieną žmogų prieš kitą.“

A. Belas:

„Yra didelis skirtumas tarp norinčių žinoti ir smalsuolių.“

P. Buastas:

„Mokslo ribos panašios į horizontą: kuo labiau prie jų artėji, tuo labiau jos tolsta.“

Ciceronas:

„Kambarys be knygų – lyg kūnas be sielos.“

V. Dautartas:

„Kas negerbia knygos, tas ir žmogaus negerbia.“

A. Diuma:

„Nežinojimas – pati sunkiausia bausmė.“

F. Dostojevskis:

„Geriau būti nelaimingam, bet žinoti, negu laimingam ir gyventi … kaip kvailiui.“

M. Driuonas:

„Skaityti – vadinasi, gyventi, nes gyventi, vadinasi, žinoti, pažinti, suprasti.“

A. Fransas:

„Geriau suprasti mažai, negu suprasti blogai.“

A. Gercenas:

„Mokslą studijuoti per maža, jį reikia pergyventi.“

J. V. Gėtė:

„Nerasi tokio žmogus, iš kurio išminčius negalėtų dar ko nors pasimokyti.“

M. Gorkis:

„Knyga – sudėtingiausias ir didingiausias stebuklas iš visų stebuklų, žmonijos sukurtų savo kelyje į laimę ir ateitį.“

D. Graninas:

„Moksle lengvas kelias nebūna teisingas, anksčiau ar vėliau jis žmogui keršija.“

V. Hugo:

„Sėkmingai nacijos raidai vienodai reikalinga raidė, skaitmuo ir nata.“

V. Hugo:

„Paviršutiniškai žinoti viską, vadinasi, nieko nežinoti.“

H. Ibsenas:

„Tu knygą pamėgsi, tave pamėgs visas pasaulis.“

Konfucijus:

„Mokslai be apmąstymų nenaudingi, o apmąstymai be mokslų pavojingi.“

M. Larnis:

„Vieni žmonės gyvena ir mokosi, kiti – tiktai gyvena.“

S. J. Lecas:

„Kito žmogaus neraštingumas taip pat kliudo rašyti.“

V. Leninas:

„Jeigu aš žinau, kad mažai žinau, aš pasieksiu, kad žinočiau daugiau.“

L. Da Vinčis:

„Pasigailėjimo vertas tas mokinys, kuris neaplenkia savo mokytojo.“

D. Lokas:

„Norint išmokti didelių dalykų, reikia pradėti nuo mažų.“

Lotynų posakis:

„Mokydami kitus, mokomės patys.“

A.Makarenka:

„Negalima išmokyti žmogaus būti laimingu, bet galima jį išauklėti taip, kad jis būtu laimingas.“

K. Marksas:

„Moksle nėra plataus vieškelio, ir tik tas gali pasiekti jo viršūnę, kuris, nebijodamas nuovargio, kopia akmeniniai šlaitais.“

CH. Martis:

„Žinios – tai proto akys.“

R. Mizara:

„Gyvenimas – didžiausia mokykla; geriausias tas žmogus, kuris, mokydamasis šioje mokykloje, kopia aukštyn savo kojomis.“

R. Oldingtonas:

„Niekad nesistenk kitų padaryti tuo, kuo pačiam nepasisekė tapti.“

N.Strovskis:

„Geros knygos – laiko laimėjimas, bevertės knygos – laiko gaišimas, o blogos – laiko vogimas.“

K. Paustovskis:

„Knyga yra vienintelė žmogiškos minties saugotoja ir jos perteikėja iš amžių į amžius, iš kartos į kartą.“

I. Pavlovas:

„Mokslas iš žmogaus reikalauja viso gyvenimo.“

R. Rolanas:

„Pačios objektyviausios knygos yra tos, kurios sukelia daugiausia iliuzijų.“

V. Skotas:

„Tas, kuris niekina mokslą, žus per savo nemokšiškumą.“

V. Šekspyras:

„Pažinti ką nors iki galo – vadinasi pažinti save.“

G. D. Toro:

„Knygas reikia skaityti taip pat susikaupus ir neskubant, kaip jos buvo rašomos.“

L. Tolstojus:

„Žinojimas – ginklas, o ne taikinys.“

L. Tolstojus:

„Nebijok nežinojimo, bijok klaidingo žinojimo: dėl jo atsitinka visa pikta pasaulyje.“

L. Tolstojus:

„Išmintis ir tiesa yra nelyginant tyriausias skystis, kurio mes norime įsipilti į save.“

P. Vaičiūnas:

„Knyga – tai pats savęs išsiilgęs žmogus.“

V. Veresajevas:

„Pažinę šviesą, jūs jau nenorėsite gyventi tamsoje.“

F. Volteras:

„Knygos – mano ginklas, jomis užkariavau visą pasaulį.“

F. Volteras:

„Geriau žinoti ir kankintis, negu tamsybėje gyventi ir džiaugtis.“

M. Andersenas Neksė:

„Kas abejoja savo idėja, pats kerta šaką, ant kurios sėdi.“

A.Andrėjavas:

„Be klaidų ir paklydimų gyvenimas būtų panašus į distiliuotą vandenį, – tyras, bet negyvas.“

A. Baltakis:

„Geriau gyva klaida, nei mirusi teisybė.“

Š. Čotopadhajus:

„Didžiulę klaidą daro tas, kurs mėgina užvaldyti kūną, neužvaldęs sielos.“

J. V. Gėtė:

„Žmogus per klystkelius suranda teisingą kelią.“

V. Kočetovas:

„Verčiau išpūsti pavojų, negu jį sumenkinti ar nepakankamai įvertinti.“

G. Laub:

„Pavojingiausi, žinoma, tie keliai, kurie niekur neveda.“

V. Leninas:

„Abejingumas yra tylus rėmimas to, kas stiprus, to kas viešpatauja.“

J. Mikelinskas:

„Baimė suklysti yra pagrindinis visų klaidų šaltinis.“

V. Pratolinis:

„Gyvenime galima klysti, kai nežinai, kas yra gera ir kas yra bloga. Bet viena kartą tai supratęs, daugiau nebesuklysi.“

R. Rolanas:

„Tik tas neklysta, kuris nieko neveikia.“

M. Sluckis:

„Didžiosios didžiųjų žmonių klaidos ir kaltės neišperka mūsų mažų klaidų.“

R. Tagorė:

„Kas žiburį už nugaros neša – šešėlį meta prieš save.“

R. Tagorė:

„Jei užversi duris visoms klaidoms, tai ir tiesa liks už durų.“

L. Tolstojus:

„Daug kilniau pripažinti savo klaidą, negu žengti nepataisomą žingsnį.“

Paklausk - atsakysim


Klausimai – Atsakymai >>

Mokinių vežimo į mokyklą ir iš mokyklos grafikai.


Tinklapio autorius:
Evaldas Plečkaitis
evaldasetagraziskiai.lt


Administracijai